Thursday, December 11, 2008

Ketemu sudah.

Sudah terjumpa dengan satu lembaran.
yang indah lagi menyentuh hati.
dia kata mari terbang tinggi.
Lantas,
aku jawab cuba capai awan itu.
Hey kamu,
indah lembaran laman cintamu.
aku suka.
Lalu untuk itu aku buka yang ini.
menjawab setiap ilham kamu.
Mari, terus bersama.
Siapa tahu suatu hari nanti kita bertemu di muka realiti.
Aku masih ada banyak himpunan puisi indah.
kalau mahu. Mari terbang bersama.
saya temankan kamu.
mahu?

4 Coretan dia:

elL said...

saya juga tahu dia.
dia sahabat di kejauhan bagi saya.
bukan hanya kamu.
blog dia saya juga sukai.
indah sama seperti tuan punya jg.
=)

-Awan Biru- said...

kamu betul,
saya akan menjejaki dia.
mari sama-sama. pasti kamu mahu kan?

ila said...

kamu tahu;
saya cukup hargai ini.

saya juga seperti kamu,
bezanya mungkin saya ini masih lagi mentah dalam berbahasa, dan kamu pasti sudah menguasai apa yang dikatakan sebagai indahnya balaghah itu.

:)
walau apa pun;
mari bersama saya, terbang tinggi.

now everyone can fly
(sy pinjam airasia ya)
haha.

loves;
.ila .

-Awan Biru- said...

kamu sangat dialu-alukan...
mari terbang tinggi ke awan biru...

Post a Comment

 

Cuba Capai Awan. Dapat? © 2008. Template Design By: SkinCorner